Life between school and footboll
sunnuntai 14. heinäkuuta 2013
blueberries
Nyt minäkin sorruin ostamaan converset :D Oon tällähetkellä lastenhoitajana mun kahdelle serkkupojalle, joten postailu jää vähemmälle :/
Kuvat on viime viikolta, kävimme mustikkaretkellä ja olin emolahdessa joukkueen kanssa pelaamassa beachfutista, ja voittohan sieltä tuli :D
Mutta nyt lähden vilkun kanssa chillaan, see ya! :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti