sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

blueberries

 Nyt minäkin sorruin ostamaan converset :D Oon tällähetkellä lastenhoitajana mun kahdelle serkkupojalle, joten postailu jää vähemmälle :/
Kuvat on viime viikolta, kävimme mustikkaretkellä ja olin emolahdessa joukkueen kanssa pelaamassa beachfutista, ja voittohan sieltä tuli :D
Mutta nyt lähden vilkun kanssa chillaan, see ya! :D
 


Ei kommentteja: