sunnuntai 1. syyskuuta 2013

ja mä lupaan pysyä aitona ja aina rokkaa koska, timantit on ikuisia

kuusamo 082
kuusamo 083
kuusamo 095
kuusamo 101
kuusamo 106
kuusamo 140
kuusamo 186
kuusamo 209
kuusamo 241
kuusamo 265
kuusamo 281
Oon viettänyt mahtavan kesän, tästä on hyvä jatkaa kohti viimeistä vuotta peruskoulussa jonka jälkeen puhaltaa uudet tuulet! Kesän ehdottomia kohokohtia oli Helsingin reissu joukkueen kanssa, sekä mahtavat kesäillat kavereiden kanssa.. Ei niin kivaa, sain tietää että joudun olemaan sivussa jalkapallosta noin vuoden, mutta ainakin saan ehjän polven ja voin jatkaa harjoittelua entistä kovemmalla tahdilla. :D Tuossa pari kuvaa  kalareissulta Pyhäsalmesta, jossa olin Lotan kanssa kesäloman viimeisillä viikoilla :)

Ei kommentteja: