










Oon viettänyt mahtavan kesän, tästä on hyvä jatkaa kohti viimeistä vuotta peruskoulussa jonka jälkeen puhaltaa uudet tuulet! Kesän ehdottomia kohokohtia oli Helsingin reissu joukkueen kanssa, sekä mahtavat kesäillat kavereiden kanssa.. Ei niin kivaa, sain tietää että joudun olemaan sivussa jalkapallosta noin vuoden, mutta ainakin saan ehjän polven ja voin jatkaa harjoittelua entistä kovemmalla tahdilla. :D Tuossa pari kuvaa kalareissulta Pyhäsalmesta, jossa olin Lotan kanssa kesäloman viimeisillä viikoilla :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti