perjantai 28. kesäkuuta 2013

kato mä lennän taas meen läpi seinän

´Saippuakuplia, nukkumista,lapsia,hellettä,shoppailua ja rannalla olemista... tää kuvastaa melko hyvin mun viimesimpiä viikkoja helsingissä, :D siitä lisää myöhemmin, nyt unta palloon!:)
Hyvää yötä! :)

1 kommentti:

Tuulia kirjoitti...

Ihana ja pirteän selkeä blogi sulla ja kivoja kuvia! :)

http://lovinclothes-tuulia.blogspot.fi/