perjantai 24. toukokuuta 2013

Elä hetki niinkuin huomista ei olisi olemassakaan

Pelejä, treenejä, koulu, kaverit, loman odotus, auringon ottoa, palamista, tuomarointia, väsymystä, onnellisuutta, ihania ihmisiä, valvomista, aurinkoa, talviturkinheitto ja melontaa!💕
Tässä vielä pari kollaasia..
1.Koulureppu ja chillaamista kukkuloilla koulussa 2.Copat (Y) 3.Tortillaa :P 4.Mun hiukset on KASVANU!!!

1.Auringonottoa :D 2.jätskiä! 3.Kässäntyötä.. 4. Ilmaston muutos toi Ykaan laamoja,jakkeja,aaseja ja kameleita!! :)
Ei vaan ihan sirkus se oli :DDd

1.Chilling at school :D 2.Matikkaa, kyllä kannatti kun kokeen käteen sai ja siinä oli 9½!
3.Väsyneenä ja ruskettuneena tuomarointien jälkeen 4.Sukista jääneet rusketusrajat XD ja uudet kenkulit :)

1.Änäriä serkkupojan kans 2. väsynyt.. 3. Ruotsi ei oo mun vahvuus!! 4. Cola-viilistä!

1. Pikkusina heidin kans :D 2. Vuohet on parhaita ♥ 3. namii :PP 4.Kesä heidi ♥


Ens viikolla ois reissu särkäniemeen, viimenen viikko koulua, pelejä, tuiskula, päättärit ja lähtö helsinkiin kolmeksi viikoksi! :)
Hyvää viikonloppua ♥


Ei kommentteja: