tiistai 2. huhtikuuta 2013

¤ huomaan kun onnenkyyneleet, takin kaulukseen putoaa ¤

Näytänpä oudolta, kun hymyilen hampaat näkyvillä.. ei oo nimittäin jokapäivänen näky! :D

3 kommenttia:

veeera kirjoitti...

uu aika hieno tuo keskimmäinen kuva ;)

Sara kirjoitti...

Ollu niin hyvä kuvaaja ja hienosti muokattu et tottakai! :DDD
hahah.. :DDD

veeera kirjoitti...

;)