Jep, kävin äidin kanssa kirpparilla, ja se kannatti. :)
Nimittäin löysin kolmella eurolla farkkutakin..
Samantien mieleen juolahti ajatus siitä, että tästä lähtevät hihat, ja teen siitä kauan himoitsevani farkkuliivin! :P
En muistanut ottaa kuvaa teille siitä, miltä se näytti ennen hihojen leikkausta, mutta lopputuloksesta löytyy kuvaa! :)
| Huomenna luultavasti asukuvaa! :) Huomenna sitten äitin kans kattoon, yhtiä niin täydellisiä kenkiä :P Ps. Syysloma♥ Autumn holiday♥ |
5 kommenttia:
voi aivan ihana! itekki oon yrittäny ettiä ittelle tuollasii mut ikinä ei oo oikee löytyny mitää hienoo :-D oliks sul jotku ohjeet tai jotai ton tekemisee vai itekkö vaa aloit tekee?8)
voi kiitos! :D Mulla oli tiiätkö semmonen farkkutakki vaan, sit leikkasin ihan yksinkertasesti vaan ne hihat irti! :) Tuota pitäis vielä vähän kaventaa.. Sitten ku jostain niittejä löyän niin pistän tuohon kaulukseen ja aattelin selkään semmosta ristiä! :)
love this denim vest! It's a great choice, because it's so versatile and timeless. :)
in btw you have such a lovely blog, dear. glad I found it! keep up the amazing work! :-*
xoxo
http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com
hi! im fran, a spanish male fashion blogger. maybe you like my style and want to follow me
http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/executive-fran.html
Haha, thanks! i´m pleased of that denim vest! :) and sorry my bad english.. :)
Lähetä kommentti