sunnuntai 21. lokakuuta 2012

DIY Farkkuliivi

Some pictures of my new denim west! Some rivets and it`s perfect! :DD
Jep, kävin äidin kanssa kirpparilla, ja se kannatti. :)
Nimittäin löysin kolmella eurolla farkkutakin..
Samantien mieleen juolahti ajatus siitä, että tästä lähtevät hihat, ja teen siitä kauan himoitsevani farkkuliivin! :P
En muistanut ottaa kuvaa teille siitä, miltä se näytti ennen hihojen leikkausta, mutta lopputuloksesta löytyy kuvaa! :)



  Huomenna luultavasti asukuvaa! :)


Huomenna sitten äitin kans kattoon, yhtiä niin täydellisiä kenkiä :P
Ps. Syysloma
Autumn holiday

5 kommenttia:

Maija kirjoitti...

voi aivan ihana! itekki oon yrittäny ettiä ittelle tuollasii mut ikinä ei oo oikee löytyny mitää hienoo :-D oliks sul jotku ohjeet tai jotai ton tekemisee vai itekkö vaa aloit tekee?8)

Sara kirjoitti...

voi kiitos! :D Mulla oli tiiätkö semmonen farkkutakki vaan, sit leikkasin ihan yksinkertasesti vaan ne hihat irti! :) Tuota pitäis vielä vähän kaventaa.. Sitten ku jostain niittejä löyän niin pistän tuohon kaulukseen ja aattelin selkään semmosta ristiä! :)

Unknown kirjoitti...

love this denim vest! It's a great choice, because it's so versatile and timeless. :)
in btw you have such a lovely blog, dear. glad I found it! keep up the amazing work! :-*

xoxo

http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

fran kirjoitti...

hi! im fran, a spanish male fashion blogger. maybe you like my style and want to follow me

http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/executive-fran.html

Sara kirjoitti...

Haha, thanks! i´m pleased of that denim vest! :) and sorry my bad english.. :)