maanantai 7. lokakuuta 2013

vihaajat vihaa, meitsi vaan takas vilkuttaa


i´m stronger than you 333
i´m stronger than you 305

i´m stronger than you 249
i´m stronger than you 295
i´m stronger than you 231


i´m stronger than you 173
paita-H&M, neule-(?), housut- BikBok, arskat- H&M, kengät- converse
i´m stronger than you 187
i´m stronger than you 349
i´m stronger than you 363
i´m stronger than you 365

Mahtava viikonloppu takana ihanien ihmisten kanssa keiskossa! Tuossa parit kuvat torstailta.
Polven leikkauksesta toipuminen ja kuntoutuminen on menny pääosin ihan hyvin ja olen tallustellut jo kaksi viikkoa ilman niitä raivostuttavia keppejä!:) (en tahdo niitä ikinä enään!!)
Viime viikolla meillä oli TET-viikko, eli työssä oppiminen ja olin sitä suorittamassa päiväkodissa tässä kotini lähellä :D Tykkäsin työstä hirmuisesti, lapsirakas ihminen kun olen :D
Koulukin on alkanut suhteellisen hyvin ja kokeista on tullut hyviä numeroita, hyvä mä ;)
Mutta lähden tästä kertailemaan ruotsin epäsäännöllisiä verbejä ja sitten nukkumaan zzz :D
Hyvää yötä♥

Ei kommentteja: