


![]() |
| paita-H&M, neule-(?), housut- BikBok, arskat- H&M, kengät- converse |




Mahtava viikonloppu takana ihanien ihmisten kanssa keiskossa! Tuossa parit kuvat torstailta.
Polven leikkauksesta toipuminen ja kuntoutuminen on menny pääosin ihan hyvin ja olen tallustellut jo kaksi viikkoa ilman niitä raivostuttavia keppejä!:) (en tahdo niitä ikinä enään!!)
Viime viikolla meillä oli TET-viikko, eli työssä oppiminen ja olin sitä suorittamassa päiväkodissa tässä kotini lähellä :D Tykkäsin työstä hirmuisesti, lapsirakas ihminen kun olen :D
Koulukin on alkanut suhteellisen hyvin ja kokeista on tullut hyviä numeroita, hyvä mä ;)
Mutta lähden tästä kertailemaan ruotsin epäsäännöllisiä verbejä ja sitten nukkumaan zzz :D
Hyvää yötä♥



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti